Lees hier ons verkiezingsprogramma 'Samen bouwen aan Waalwijk'!

Na het opnemen van de laatste input tijdens de succesvolle PraatMee-sessie van de Waalwijkse VVD, heeft de partij vandaag het verkiezingsprogramma openbaar gemaakt. Op woensdagavond 5 januari spraken inwoners vanuit alle kernen met de fractie om het te hebben over wat zij vinden van de leefbaarheid, veiligheid en het wonen in onze gemeente. Ook werden de uitkomsten besproken van de 'Buurtpeiling', een kaartenactie waarbij meer dan 15.000 inwoners van onze gemeente werd gevraagd wat zij vinden van het leven in hun eigen wijk.

De Waalwijkse VVD markeert met haar plannen in het verkiezingsprogramma de verbeteringen die er in de gemeente nodig zijn om de uitdagingen aan te pakken die de gemeente voorliggen in de komende jaren.

Lijsttrekker Ilona Klerks reageert met trots op het programma: β€˜β€™In de afgelopen vier jaar hebben we laten zien dat de VVD het verschil maakt voor onze mooie gemeente. We hebben de belastingen laag gehouden, maar toch volop gewerkt aan nieuwe ontwikkelingen in onze gemeente. In de komende jaren staan we voor grote uitdadingen, zoals het oplossen van het woningtekort. We willen daaraan werken, maar ook aan de ergernissen die er zijn in de wijk; wildparkeren van scooters, hard rijden en hondenpoep op straat. We zien ook dat onze gemeente al erg mooi is en veel voorzieningen heeft; dat willen we natuurlijk zo houden. Het verkiezingsprogramma is daarom ook met inbreng van velen binnen en vooral buiten de VVD tot stand gekomen.’’

Lees hieronder het hele verkiezingsprogramma of de samenvatting ervan.